Sunday, May 30, 2010

videodlm video nih menceritakan kisah seekor kucing yg dipotong kedua kaki depan akibat mencuri ikan kat sebuah kedai mkn.apakah besar sngt kesalahan seekor kucing sampai disiksa begini.seperti manusia haiwan juga kadang2 juga nekad untuk mencuri untuk mendapatkan makanan.lagi2 kalau manusia yg susah hidupnya dan kucing yang tidak bertuan.jgn kta fikir kita boleh buat apa saja terhadap mahluk lain kerana kita terlupa bahawa kesempurnaan diri kita adalah pinjaman di dunia semata2.saksikan lah sendiri kekejaman manusia.sila komen

Sunday, May 9, 2010

da x berani nak post dlm fb

hehehe tulis kat sini jelah pape yg rase x puas ati ke rase ape ke ley x?? kat fb tu banyak sgt org mgushar segan ar
seronok jadi yang pertama sayang tok die x berbelah bagi... kadang2 rase cam cemburu je nape ar org x dapat ksh syg mcm yg prtama.. tapi org faham org xde hak pon nak pertikaikan. dah banyak yng diorg lalui brsama xkan sebab org awek baru die nak putuskan hubungan diorg kot.. biar je lah cuma yg org harap ksh syg ktorg akan semakin erat n semakin mekar...sampai satu tahap xde da isma yg kuat cemburu or yg marah2 .. semoga die faham

Friday, April 16, 2010